Tilaus- ja sopimusehdot

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on jotain kysyttävää tilaukseesi liittyen. Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse asiakaspalvelu(at)novacraft.fi tai puhelimitse 040 655 1989 arkisin klo. 10:00 – 14:00.


Toimialue

Toimitamme lähetyksiä joka puolelle Suomea (ei Ahvenanmaa). Hintamme sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.


Tilausvahvistus

Tehdystä tilauksesta lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostiositteeseen. Tilausvahvistuksesta näet tilausnumeron, tilauksen sisällön sekä tilauksen hintatiedot. Säilytä tilausvahvistus: se toimii kuittina ja sen tietoja tarvitaan mm. ongelmatilanteissa ja palautuksissa.


Toimitustavat

Toimitamme kaikki yli 50 € tilaukset DB Schenkerin noutopisteeseen ilman toimituskuluja. Alle 50 € noutopistetilauksien toimitusmaksu on vain 4,99 €.

Noutopisteitämme on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä. DB Schenker ilmoittaa sinulle tekstiviestillä, kun lähetys on valmiina haettavaksi. Voit noutaa lähetyksen silloin, kun se sinulle sopii. Noutopisteverkosto on auki aamusta iltaan ja se on aidosti lähellä.

Toimitetut tilauksen pitää hakea noutopisteestä 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta.

Kotiin toimitettavat tilaukset tulevat DB Schenkerin välityksellä suoraan kotiovellesi. DB Schenker on sinuun yhteydessä aina ennen toimitusta. Tilaukset toimitetaan asiakkaille arkipäivisin klo. 8:00 – 16:00. Kotiin toimitus maksaa 13,50 €.


Toimitusaika

Lähetämme tilaukset pääsääntöisesti 1 – 2 arkipäivän aikana. Poikkeavista toimitusajoita ilmoitetaan erikseen. Tilauksen yhteydessä tulee lähetyslista, joka on säilytettävä ongelmatilanteita varten.  


Maksutavat

Maksupalvelun tarjoaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla.

Pankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-pankki

Luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express

Mobiilimaksaminen: MobilePay, Siirto

Lasku- ja osamaksutavat: Collector Bank, Jousto

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


Ongelmat toimituksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi, joko sähköpostilla asiakaspalvelu(at)novacraft.fi tai puhelimitse 040 655 1989 arkisin klo. 10:00 – 14:00.


Palautukset

Kuluttajalla on 14 päivää aikaa peruuttaa kauppa. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Kaupan purkamisesta pitää ilmoittaa myyjälle kaikissa tapauksissa joko sähköpostilla asiakaspalvelu(at)novacraft.fi tai puhelimitse 040 655 1989 arkisin klo. 10:00 – 14:00.

Kaupan purkamisesta veloitamme toimitusmaksua 9,90 €. Toimitusmaksut vähennetään asiakkaan maksamasta kauppasummasta. Jos asiakas peruuttaa sopimuksen ja haluaa palauttaa tavarat hänen pitää palauttaa haluamansa tuotteet myyntikuntoisena viimeistään 14 päivän kuluttua saapumisilmoituksesta.

Kaikki palautukset pitää lähettää myyjän ilmoittamalla lähetystavalla. Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.

Palautamme rahat sillä maksutavalla jolla alkuperäinen maksu on suoritettu. Palautamme rahat viipymättä, kun olemme vastaanottaneet palautetun lähetyksen. Maksutavasta riippuen, rahojen palautuminen voi kestää jopa 14 päivää myyjästä riippumattaomista syistä.


Reklamaatiot

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, joko sähköpostilla asiakaspalvelu(at)novacraft.fi tai puhelimitse 040 655 1989 arkisin klo. 10:00 – 14:00.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio DB Schenkerin noutopisteeseen, josta paketti noudettiin.

Sopijapuolet pyrkivät ratkaisemaan sopimuksesta syntyneet riidat keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Lisätietoa kuluttajariitalautakunnan toiminnasta ja ilmoituksen jättämisestä osoitteessa www.kuluttajariita.fi.


Ylivoimainen este

Myyjä ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta (force majeure).