Toimitusehdot
Yli 50€ tilaukset noutopisteeseen ilman toimituskuluja
Toimitamme kaikki yli 50€ tilaukset DB Schenkerin noutopisteeseen ilman toimituskuluja. Alle 50€ noutopistetilauksien toimitusmaksu vain 4,95€.
Noutopisteitämme on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä. DB Schenker ilmoittaa sinulle tekstiviestillä, kun lähetys on valmiina haettavaksi. Voit noutaa lähetyksen silloin, kun se sinulle sopii. Noutopisteverkosto on auki aamusta iltaan ja se on aidosti lähellä.
Toimitetut tilauksen pitää hakea noutopisteestä 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta.
Kotiin toimitettavat tilaukset tulevat DB Schenkerin välityksellä suoraan kotiovellesi. DB Schenkerin on sinuun yhteydessä aina ennen toimitusta. Tilaukset toimitetaan asiakkaille arkipäivisin klo 8-16. Kotiin toimitus maksaa 13,50€.
Toimialueemme
Toimitamme lähetyksiä joka puolelle Suomea (ei Ahvenanmaa). Hintamme sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.
Nopeat toimitukset
Lähetämme tilaukset pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän aikana.
Tuotteiden palautus
Kuluttajalla on 14 päivää aikaa peruuttaa kauppa. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Kaupan purkamisesta pitää ilmoittaa myyjälle kaikissa tapauksissa joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989 ark. 10.00-14.00.
Kaupan purkamisesta veloitamme toimitusmaksua 9,90€. Toimitusmaksut vähennetään asiakkaan maksamasta kauppasummasta. Jos asiakas peruuttaa sopimuksen ja haluaa palauttaa tavarat hänen pitää palauttaa haluamansa tuotteet myyntikuntoisena viimeistään 14 päivän kuluttua saapumisilmoituksesta.
Kaikki palautukset pitää lähettää myyjän ilmoittamalla lähetystavalla. Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.
Palautamme rahat sillä maksutavalla, kun alkuperäinen maksu on suoritettu. Palautamme rahat viipymättä, kun olemme vastaanottaneet palautetun lähetyksen. Maksutavasta riippuen rahojen palautuminen voi kestää, jopa 14 päivää myyjästä riippumattaomista syistä.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Ongelmat toimituksessa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi, joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989 ark. 10.00-14.00.
Yhteystiedot
Novacraft Oy
Mikkolantie 32
28130, Pori
040-6551989
Janne Vesa
asiakaspalvelu@novacraft.fi
Tietosuojakäytäntö
Rekisteri- ja tietosuojaseloste
Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.
Päiväys 3.3.2021
Rekisterinpitäjä: Novacraft Oy
Y-tunnus: 2864981-3
Osoite: Mikkolantie 32
Puh: 040-6551989
s-posti: asiakaspalvelu@novacraft.fi
Novacraftin verkkokaupan tuoteneuvonta palvelee puhelimitse 040-6551989, arkisin 10.00- 14.00 (puhelun hinta paikallisverkko tai matkapuhelumaksu) tai sähköpostitse asiakaspalvelu@novacraft.fi.
Rekisterin käyttötarkoitus
Kerättäviä tietoja käytetään:
Asiakkaiden tilausten toimittamiseen ja asiakassuhteen ylläpitoon sekä kehittämiseen.
Rekisterin sisältämät tiedot
Tilaajan, vastaanottajan ja maksajan tiedot
Sähköpostiosoitteet
Lähi- ja postiosoitteet
Puhelinnumerot
Tilausten tiedot
Tilausten DB Schenkerin seurantatiedot
Tietojen keräämisen ja käsittelyn peruste
Asiakkaan tietoja kerätään ja käsitellään asiakkaan suostumuksella tai asiakkaan kanssa tehdyn sopimuksen täytäntöön panemiseksi.
Tietojen säilytysaika
Rekisterin tiedot säilytetään niin kauan, kun niitä tarvitaan asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen täytäntöönpanemiseksi tai asiakaspalvelun kehittämiseksi.
Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin kerätään tietoja:
Henkilöltä itseltään. Viranomaisen pitämistä rekistereistä lain sallimissa rajoissa (esim.ytj.fi).
Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta yrityksen ulkopuolelle.
Rekisterin suojaus
Sähköiset tiedot on suojattu palomuurilla, käyttäjätunnuksin ja salasanoin.
Tietojen käyttöoikeus on vain niillä rekisterinpitäjän palveluksessa olevilla henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään.
Asiakkaan oikeudet
Asiakkaalla on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilötietorekisteriin on talletettu. Kirjallinen tarkastuspyyntö tulee lähettää allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle.
Tarkastusoikeus on maksuton enintään kerran vuodessa toteutettuna.
Asiakkaalla on oikeus vaatia virheellisten tai vanhentuneiden tietojen oikaisua tai poistamista tai tietojen siirtoa järjestelmästä toiseen. Hänellä on myös oikeus rajoittaa tai vastustaa tietojensa käsittelyä EU:n tietosuoja-asetuksen artiklojen 18 ja 21 mukaisesti. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa aiemmin antamansa suostumus tietojen käsittelylle tai tehdä henkilötietojensa käsittelyyn liittyvistä seikoista valitus valvontaviranomaiselle.
Asiakkaalla on myös oikeus kieltää tietojensa käyttö suoramarkkinointitarkoituksiin.
Tietojen luovutus
Voimme luovuttaa joitakin välttämättömiä tietoja kolmansille osapuolille toimituksen takaamiseksi sekä markkinointia varten.
Tarvittaessa luovutamme tietoja myös viranomaisille. Informoimme tietopyynnöistä myös asiakasta, jos se on lain puitteissa sallittua.
Asiakkaan tiedot hävitetään asiakkaan pyynnöstä. Huom! Joissain tapauksissa kaikkea tietoa ei voida poistaa ja lainsäädäntö voi vaatia säilyttämään osan asiakkaaseen liittyvästä tiedosta.
Evästeet
Tämä sivusto käyttää evästeitä.
Käytämme sivuillamme ns. cookie-toimintoa eli evästeitä. Eväste on pieni, käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto, joka mahdollistaa internet-sivujen ylläpitäjän tunnistamaan usein sivuilla vierailevat kävijät, helpottamaan kävijöiden kirjautumista sivuille sekä mahdollistamaan yhdistelmätiedon laatimisen kävijöistä. Tämän palautteen avulla pystymme jatkuvasti parantamaan sivujemme sisältöä. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Käytämme niitä siten, että voimme tarjota asiakkaillemme kunkin yksilöityjen tarpeiden mukaisia tietoja ja palveluita.
Mikäli sivuillamme vieraileva käyttäjä ei halua meidän saavan edellä mainittuja tietoja evästeiden avulla, useimmat selainohjelmat mahdollistavat eväste-toiminnon poiskytkemisen. Tämä tapahtuu yleensä selaimen asetuksien kautta.
On kuitenkin hyvä ottaa huomioon se, että evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin ylläpitämiemme sivujen ja tarjoamiemme palveluiden asianmukaiselle toimimiselle.
Reklamaatiot
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989 ark. 10.00-14.00
Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio DB Schenkerin noutopisteeseen, josta paketti noudettiin.
Ylivoimainen este
Myyjä ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta (force majeure).
Tuotteiden palautus
Kuluttajalla on 14 päivää aikaa peruuttaa kauppa. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Kaupan purkamisesta pitää ilmoittaa myyjälle kaikissa tapauksissa joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989, ark. 10.00-14.00.
Kaupan purkamisesta veloitamme toimitusmaksua 9,90€. Toimitusmaksut vähennetään asiakkaan maksamasta kauppasummasta. Jos asiakas peruuttaa sopimuksen ja haluaa palauttaa tavarat hänen pitää palauttaa haluamansa tuotteet myyntikuntoisena viimeistään 14 päivän kuluttua saapumisilmoituksesta.
Kaikki palautukset pitää lähettää myyjän ilmoittamalla lähetystavalla. Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.
Palautamme rahat sillä maksutavalla, kun alkuperäinen maksu on suoritettu. Palautamme rahat viipymättä, kun olemme vastaanottaneet palautetun lähetyksen. Maksutavasta riippuen rahojen palautuminen voi kestää, jopa 14 päivää myyjästä riippumattaomista syistä.
Ylivoimainen este
Myyjä ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta (force majeure).