Yli 50€ tilaukset noutopisteeseen ilman toimituskuluja
Toimitamme kaikki yli 50€ tilaukset DB Schenkerin noutopisteeseen ilman toimituskuluja. Alle 50€ noutopistetilauksien toimitusmaksu vain 4,95€.
Noutopisteitämme on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä. DB Schenker ilmoittaa sinulle tekstiviestillä, kun lähetys on valmiina haettavaksi. Voit noutaa lähetyksen silloin, kun se sinulle sopii. Noutopisteverkosto on auki aamusta iltaan ja se on aidosti lähellä.
Toimitetut tilauksen pitää hakea noutopisteestä 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta.
Kotiin toimitettavat tilaukset tulevat DB Schenkerin välityksellä suoraan kotiovellesi. DB Schenkerin on sinuun yhteydessä aina ennen toimitusta. Tilaukset toimitetaan asiakkaille arkipäivisin klo 8-16. Kotiin toimitus maksaa 13,50€.
Toimialueemme
Toimitamme lähetyksiä joka puolelle Suomea (ei Ahvenanmaa). Hintamme sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.
Nopeat toimitukset
Lähetämme tilaukset pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän aikana.
Tuotteiden palautus
Kuluttajalla on 14 päivää aikaa peruuttaa kauppa. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Kaupan purkamisesta pitää ilmoittaa myyjälle kaikissa tapauksissa joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989 ark. 10.00-14.00.
Kaupan purkamisesta veloitamme toimitusmaksua 9,90€. Toimitusmaksut vähennetään asiakkaan maksamasta kauppasummasta. Jos asiakas peruuttaa sopimuksen ja haluaa palauttaa tavarat hänen pitää palauttaa haluamansa tuotteet myyntikuntoisena viimeistään 14 päivän kuluttua saapumisilmoituksesta.
Kaikki palautukset pitää lähettää myyjän ilmoittamalla lähetystavalla. Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.
Palautamme rahat sillä maksutavalla, kun alkuperäinen maksu on suoritettu. Palautamme rahat viipymättä, kun olemme vastaanottaneet palautetun lähetyksen. Maksutavasta riippuen rahojen palautuminen voi kestää, jopa 14 päivää myyjästä riippumattaomista syistä.
Ongelmat toimituksessa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi, joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989 ark. 10.00-14.00.
Reklamaatiot
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, joko sähköpostilla asiakaspalvelu@novacraft.fi tai puhelimitse 040-6551989 ark. 10.00-14.00
Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio DB Schenkerin noutopisteeseen, josta paketti noudettiin.
Sopijapuolet pyrkivät ratkaisemaan sopimuksesta syntyneet riidat keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Lisätietoa kuluttajariitalautakunnan toiminnasta ja ilmoituksen jättämisestä osoitteessa www.kuluttajariita.fi.
Ylivoimainen este
Myyjä ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta (force majeure).